Vart kom energin ifrån??

Varifrån fick jag min energi?? det börjagde ju med att jag tvättade
sängkläderna och lite annat..
Sen fick jag ett tokryck och började sortera kartongerna som står i vardagsrummet... Vi tog ju upp dom när vi skulle köpa hus, så jag kunde sortera dom. Men eftersom de inte blev nåt husköp så tappade jag lusten och rensa dom också..
Men idag när jag pratade med AK fick jag rsta städar luste... De e sällan jag får sån lust, så de gäller att ta hand om den då få gånger den kommer..
Jag började sortera och märka upp allt som fanns i kartongerna... Överambitiöst ((stavas??))

men bra blev det =)

eftre det gick jag ner och hämtade tvätten och vek allting där ner.. Brukar alltid göra det när jag kommer upp, dessutom brukar älsklingen hjälpa mej med de..
Sen la jag in alla kläder, även älsklingens i klädkammaren.

När solen lyser på så ser man verkligen hur allt damm flyger runt.. Så jag började damma lägenheten, efter de började jag dammsuga och efter de börjde jag skura golven... Nu är det kliniskt rent här och man skulle kunna använda våran lägenhet som operationssal :)

Nu ska jag börja med maten så den är klar när min underbaraste kommer hem...

Jag undrar verkligen varför man inte får sånna här ryck lite oftare? Visserligen är de alltid städat hos oss, eftersom vi är så bra på o hjälpas åt med de =) Men ändå, de är ju inte alltför ofta som man dammar....

Vad har ni gjort idag??

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fejjardag du har haft idag, vill också vara så duktig... =)



Jag har varit ute på två härliga promenader, träffat en kompis som jag inte träffat på länge, lunchat med mor och sen jobbat kväll!



KRAM PÅ DEJ

2009-03-19 @ 22:07:28
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0