Vindögd, hemkomst och körning

Nu sitter man här igen då... Vid dumburken... Jag har iof gjort de enheldel idag...
Jag tror att jag sitter här för mycket... För när jag sitter och läser och sen kollar upp så ser ja dubbelt.... Skit skumt... =/

Nu har jag förresten fått tid till Sankt Eriks ögonmottagning... De e ju en annan läkare som vill kolla på min ögon, och se om han kommer på nåt annat vad de kan vara för fel på mina ögon...
Men nu ser jag ju.. Men de e väl att dom vill kolla så de verkligen "bara" var B12 brist...

Nu i kväll har jag kört... I typ 45 minuter, men de blev mörkt så snabbt så jag köde hem igen.... Känns lite osäkert och köra i mörkret, med tanke på att jag bara har kört i trafiken 2 gånger innan.... Men de gick ändå bra...
Imorn är de ju bilskolan som gäller.... Jag ska köra 13-14:20 tror jag att det var....
Så Anders har tagit ledigt under den tiden så han ska följa med och se vad som behövs tränas mer på....

Nu ska jag kolla lite på tv, för att sedan förflytta mej till sängen =)

PÅ TORSDAG KOMMER MINA TJEJER HEM FRÅN 2 MÅNADERS BACKPACKING I THAILAND, SINGAPORE, BORNEO OCH MALAYSIA... Jag missade säkert massa länder där, men de va de jag kom på =)
Åhhhhhh vad jag längtar! ♥
Ingela skulle försöka övertala Dennis att dom skulle komma hit i helgen... De vore grejt! Åhh vad jag har saknat dom!!!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad har du gjort idag? :)

2009-03-09 @ 19:38:50
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0