De regnar... Men då får jag ha mina finfina gummistövlar!

Jeeeez så trött jag är!! Jag önskar att den här dagen är över nu!

De regnar ute... Men ja e inte ledsen ör de.... Tvärtom... Ja ´tycker att det är mysigt med regn.... Då kan man ju ha sina  supersnygga gummistövlar! Mmm mee like them!


Jag har dessutom packat ner mina regnkläder.. Dom som jag "fynfade" på Ö&B =)

Åhh nu måste jag typ gå till tåget... Orka orka orka???!!


Ikväll ska jag iaf ha tvättstugan.... Jag har lixom inga strumpor rena... Så nu får jag ha ett bar nedvikta knästrumpor.... De jobbigaste e att vi bytte sängkläder igår.. Så de är inte lite tvätt som ska tvättas =/ Trååååk!

Hoppas ni får en toppendag!

GLÖM INTE LÄMNA EN LITEN KOMMENTAR! DE VA JU ETT TAG SEN MAN BLEV ÖVERRÖST MED DOM!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =) Ja jag kommer inte kunna sluta stirra på dom små grynen.. Men nu ska Kiara få sova och mysa med bebisarna och jag ska nog ta mig lite sömn oxå =)

Ha en jättebra dag.. /Emma

2009-05-04 @ 06:37:11
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Therése

Sådanna regnstövlar har jag också :D

2009-05-04 @ 19:46:48
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Hanna

Häftiga stövlar! Jag har funderat på att köpa ett par, men det har aldrig blivit av. Tror nog att jag måste ha ett par snygga stövlar till sommaren, haha :)

2009-05-04 @ 19:49:59
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0