EFTERLYSNING!

Jo de e ju så att jag håller på och ska ta körkort på Grönlunds i Södertälje.. DOCK ska dom nu helt plötsligt sluta med sina B-körkort där....

Jag vill ta en intensivkurs i FLEN! Dock vill jag inte riskera dela rum med nån som jag absolut inte har en aning om vem det är... Och absolut INTE med ett gäng snubbar....
Fick höra om en tjej som blev tvungen och dela rum med två mörkhyade killar... Hon vågade ju knappt somna på kvällarna... Tror ja de..
Därför undrar jag nu om det finns nån mer än jag som vill ta en intensivkurs i Flen!

Annars blir de 1 vecka i Kramfors med min älskling... Och då tänkte vi bo hos hans syster... =)


Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Tack för din kommentar. Måste säga förlåt för att du kämpade med min blogg och sen gjorde jag en själv men jag blev så arg på mig att jag inte lyckades själv så jag laddade ner ett gratis foto program och började trixa och efter mycket om och men lyckades jag nästan. Vill bara ha bilden större och lika lång som bloggen men det går typ inte, mitt program gör inte så stora bilder :(

Många kramar

2009-05-05 @ 13:02:28
URL: http://zandrahs.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vill! Men jag har inte råd :(

2009-05-07 @ 08:41:52
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0