Hej Ågren!

Gaaaaah! Jag har sån galen ångest!! Jag vet att det kommer bli en möhippa för mej, men jag vill verkligen inte!! Eller själva möhippan kan jag ta, men just de att inte vet när!
Jag går omkring med spänningshuvudvärk hela tiden nu, för att jag vet att det närmar sig,
Juste det och inte veta. Tänk om vi har tänkt göra annat. Nu är det ju massa visningar som vi ska gå på. Eller tänk om jag just den dagen är svintrött, eller kanske bara mår skit, kanske migrän? Vad som. Vet man kan man ju iallafall anpassa sig en aning!

Jag är verkligen super glad att min syster är med och planerar! Henne kan jag lita på. Hade de bara varit mina vänner så skulle vad som helst kunna hända!
Det är tur att syrran är som mig och verkligen ogillar pinsamma möhippor.
Jag tycker bara sånt är larvigt..


Kommentarer
Postat av: Marina

jag kommer ev få drygt 25 000:- tillbaka på skatten, alla resor och så du vet.

2009-05-09 @ 20:44:15
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Syster Jessica

Har du hittat en bild på outfiten vi planerat åt dig :O

ha ha ha...



Du behöver inte ha ångest...ha ha ha

2009-05-10 @ 22:39:51
Postat av: Sanna

Jag är säker på att det kommer bli kanonbra och skitkul! =D

2009-05-11 @ 12:11:19
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0