Idag ser jag tydligen ut som en städerska =/

Först till Anonym.
Det fanns  inte en enda grön plupp på blommorna... Så dom va stendöda, allt var brunt =/


Idag är de äntligen fredag! Skönt! Hmm nu pratar dom att man inte ska drick sportdryck... Aaa ja kollar på nyheterna... Men OM man skulle springa ett maraton så kunde man drick 1...

Skitsamma!

Idag slutar jag 15.30 och det ska bli såååå skönt!! Fan idag ska ju mitt kassakort skickas in till sega akassan...

Idag ser jag ut som så:

Min gamla kollega, sa en gång till mej när jag hade den här klänningen.
- Vad fin du är idag. Du ser ut som en städerska.
Hmm jaha? E dom fina eller? haha

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så skönt med fredag!



Ser att du använder dig utav Bloglovin´

Vi alla vet väl hur svårt det är att få prenumeranter. Ska vi prenumerera på varann?. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vad säger du ??



Hälsningar Junitjej

2009-05-08 @ 06:40:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anna

Vaddå anonym?!?! skrev ju Anna ju... dumma dator..

2009-05-08 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0