Jag pratar i sömnen!

Mmm och det är inte bara mummel, utan jag kan ha riktiga konversationer... Jag har alltid, sedan jag var liten både gått och pratat i sömnen väldigt mycket..
Och självklart var det dax inatt igen... Men bara prat...


Jag väcker min sambo och säger:
-Ska jag flytta på mig?
Anders: -Va?
Jag: - Ska jag flytta på mig?
Anders: - Va? Nä jag får plats...
Jag: -Men ska jag flytta på mig?
Anders: -Nej de behövs inte jag får ju plats!
Jag: - Men ska jag flytta på mig så att hunden får plats?!

Jag undrar vad det är som gör att man pratar i sömnen.....

 Nån som vet??
Eller finns de nån som vill dela med sig av sina nattkonversationer?


Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha. så du har skaffat dig hund i sömnen du sandra, va tycker din kille om det, eller man blir det ju snart :-P

2009-05-12 @ 16:36:06
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha.. fy fan va roligt!! När någon pratar i sömnen ska man ställa dom frågor som man vill ha svar på har jag hört!! Man ljuger INTE i sömnen!! Det du... tåls å klura på!

Ps.... Jag är lika dan!!! haha, släktdrag kanske!!??

2009-05-13 @ 20:50:08
URL: http://liisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0