Stress söndag

Helgen som varit har varitt kalas bra....

I fredags så va vi ju på Hambureger Börs och såg Prima Donnor... Det var helt okej, men väldit segt emellanåt...
Det var dessutom underbart god mat!!
jag som inte är speciellt förtjust i potatisgratäng, åt och tyckte den va super god!!! Massa vitlök och mums!!

Igår va vi och fiskade..Jag och Anders fick en varsin regnbåge... =) 
Sen på kvällen va jag, anna, björn och anders på kina och käkade... När vi ätit klart kom Kenta och hans tjej dit och sedan gick vi till CP... Väldans trevligt! Även Lisa kom dit och umgicks med oss...

Idag har vi flängt runt på 3 visningar av hus... De första va helt ok med strandtomt... Men det fanns många nackdelar, så de strök vi...
Det andra huset va också ok... Men inte de vi letade efter... Dessutom va de på tok för litet...
Det 3je huset va UNDERBART!!!! Love it!! Så nu ska vi hoppas att vi kan vara med på budgivningen!!! Woohooo....


Idag är de ju förövrigt Norges nationaldag =)

Nu ska ja slappa....
Hoppas ni haft en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: J

wow vilken kreativ och bloggdesign du har! :)

Kommer du ihåg vilket tema du har som grundtema??

2009-05-17 @ 20:48:57
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hur länge hade ni fågeln innan den dog då :/?

2009-05-18 @ 11:40:06
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: J

Okej!

Det är inte alls likt fashion enligt mig, så du har lyckats bra med att göra den personlig! :)

2009-05-18 @ 18:38:04
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0