Älskade snö!

Som ni vet så blir ju jag som ett barn när det snöar.
Idag var första gången sen i vintras som jag såg snö in real life . De va på jobbet.. Vi va ute på gården och hade lövgrig. Underbart.

När jag kom hem så snöade det hela vägen hem. Men här hemma så hade snön lagt sig. De hade den inte gjort i Södertälje...Zina gillade den lilla snön som kommit.. Hon slickade i sig den som låg på trappan. Så snön försvann =/



Vad tycker du om snö??

Jag skulle vilja att den här snön ligger kvar. Då också såklart att det kommer MYCKET MER!

Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: haha jo men självklart är de det man tänker på... >.<



haha snö gillar vi! Sålänge det inte är minusgrader är vintern underbar, speciellt när man vaknar en morgon och ser ett tjockt vitt täckte över allt som finns utanför fönstret, och när solen lyser på de snötäckta trädgrenarna <3

2009-11-04 @ 21:26:49
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Emmie Viding

åh tack så mkt! :D & din var jätte fin med, den på headern. :D

2009-11-05 @ 10:21:42
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0