Dyrt med saffran och pinsamheter i Ensam mamma söker!

imorn ska jag göra en sak som jag har velat göra länge... Iallafall i ett par månader... Men jag har inte riktigt fått de för min kära man. Nää, han tyckte att det var en aning för tidigt..
Jag ska baka lussebullar.. =) Gotta va??

Jag har handlat allt som behövs idag... Faaan vad saffran e dyrt!!
31.50 kr!! Jeeez, de e ju en nästan halv månadslön... hahaha...



Men halllllllllllååååå!
Jag skäms när jag kollar på Ensam mamma söker... Först att hon Helena, eller vad hon heter. Att hon valde Oscar som är 25 år!! Va faan lixom, hennes son är ju för bövelen 17 år!! Och han sa ju själv att han umgås med kompisar som är 25...

En annan sak är han, Anders som träffar hon den andra blonda. Hans kommentar om att hennes överläpp skulle passa så bra ihop med hans underläpp.... Gaaah! PINSAMT!!!

Kommentarer
Postat av: haha

hmm. Dom är kära, so what? Hennes son är ju vad jag vet cool med det hela, och trivs med oscar. Så vad är ditt problem? Snygg bild förresten, med en öl i handen. Classy! Ha ett bra liv!

2009-11-09 @ 01:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0