Ståltrådspyssel och korvgrillning!

Efter en fullspäckad dag, sitter vi nu äntligen ner i soffan och kollar på Robinsson. Jag har även pysslat lite med ståltåd. Jag har fått för mej att jag ska börja pyssla med ståltråd.

Idag har vi iallafall kapat träd, till rätt ved längder

De blev en hel del.. Anders hade ju hyrt en 4 hjuling för o ta upp träden..

Jag såg hur galet mycket kottar det var i granen

Men de va bara uppe i toppen alla kottar satt.

Medans vi höll på med veden så eldade vi i okjetunnan.

Som vi sedan la ner och grillade korv i. De va mysfaktor 3000 maxat!

Sen när vi var klara ute, hade det börjat skymma. Så vi gick in och duschade Zina, och tvättade våra superskitiga kläder. Anders duschade och jag vet inte vad jag gjorde. Sat kanske vid datan..
Sen lagade vi mat.

Lävbiff, nån slags potatis som va GRYMT god! Sallad och beasås.

När maten va uppäten satte jag mej och pysslade lite.. Jag har gjort en ängel som nu sitter i min blomma

söt va?

Och så gjorde jag en trollslända. Den e ja faktiskt jätte nöjd med!

Vad tycks?

Nån som har nåt tips på vad man mer kan göra? Jag vill även ha tips på andra sidor som håller på mycket med pyssel..


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej hej!

Ja du än så länge är det inte bestämt än om jag skall slå upp eget eller inte så just nu tar jag bara upp beställningar och sådant för förstorningar, fotografering och fototryck på olika saker som muggar, t-shirt, bardsunderlägg mm mm....

Ska väl börja lite smått och se om det finns intresse för det helt enkelt, sen får vi se. :-)

2009-11-22 @ 14:28:05
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja det var ju askul!

2009-11-22 @ 17:58:08
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej sötaste!! va är det för sida du menar? Du bor ju perfekt!!! Öppna hemma så klart!!!

Kram

2009-11-23 @ 09:20:26
URL: http://elsesbod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0