Trött like hell

Fysifasen vad trött jag är!!!

03.20 vaknade jag och hostade så jag trodde jag skulle spy. Men jag gjorde de aldrig. Tacka fan för det!
Efter att jag varit förkyld nu, ((är visserligen fortfarande det)) så har jag blivit jätte hostig. Det är inte alls kul. Får se om jag hinner ner til apoteket idag så jag kan hämta ut min hostmedicin.. Cocilana... Tål den inte vid full dos. Så jag kan bara ta en liten del av den...

Nu ska jag snart ut med hunden i hundgården och sen fara till jobbet. 
Det regnade tydligen massor ute på motorvägen. Så Anders tyckte jag skulle åka i god tid... Usch! Jag HATAR och köra när det regnar!!

Hoppas ni alla får en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0