Världens fynd på tradera!!

Idag har jag suttit och kollat på tradera nästan hela dagen. Jag har hittat mycket fint. Och budat på några saker..
Jag har vunnit 2 saker idag..

Ett par uggliknande
 


Snygga va?? Endast 199 kr och frakten på 44 tror ja de va... Hoppas bara jag kan ha dom, annars hamnar dom på tradera igen =)

En annan sak jag vann är dessa underbart finfina tofflor. Det är verkligen de sötaste jag har sett!

Är dom inte fina så säg! Dom vann jag för 195 kr. och frakten på 36 kr. Men de va dom lätt värda! De var jag och en tjej som kampa om dom i slutminuterna..

Nu väntar jag bara på att dom ska komma hem =) Men de dröjer nog ett tag, tofflorna är från en affär i England, och englands post strejkar tydligen just nu.. Men om 1 eller 2 veckor e dom nog hemma hos mig.

Brukar du fynda på tradera??

Nu har vi Björn här på besök. De va ju inte igår direkt.. haha..

Nää  nu ska jag kolla runt lite i cybervärlden!


Kommentarer
Postat av: Diana

Jättesöta! Har aldrig handlat via tradera men jag tänkte ta och sälja lite saker där :)

2009-11-20 @ 21:28:11
URL: http://dianaeknerengelberth.blogspot.com/
Postat av: jennie

har fynda på tradera massor.



vill du tjäna pengar på din blogg gå då in på min blogg och läs hur du gör

2009-11-20 @ 22:49:39
URL: http://sandrasmamma.bubbleroom.se/
Postat av: N I N A

SNYGGA :D Haha, skönt att höra att man inte är ensam ;)

2009-11-20 @ 23:46:29
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0