Varning för ett extremt tråkigt inlägg!

Heeeej bloggtorka!

Har lixom ingen motivation till o blogga. Jag inget och skriva lixom.
Trött som stryk är jag iaf.

Får se om jag och pappa far upp till stugan 4-6 december.. Pappa ska kolla till de nylagda taket och jag ska hälsa på min farmor. Och kanske nån kusin. Om nån kusin vill villsäga :P

Annars då... Hmm.. Jo Anders ska hyra en 4-hjuling på fredag :D Vi ska ta reda på veden.. Trist, men nödvändigt..

Jag skulle behöva till en H&M butik.. Jag måste köpa sminkborttagning och hårfärg..
Jag är för stressad för att göra de när jag slutat jobba..
Jag måste ju hem till hunden. Visserligen skulle jag ju hunnit dit idag, men då va problemet att det tokregnade och att det var mörkt. Jag HATAR och köra när det regnar. Jag är galet rädd och få vattenplaning..

Nog om det.

Nu ska jag och min älskling kolla på Argasnickaren

Kommentarer
Postat av: fuck you i´m from småland

ja att köra när det är mörkt och regnit är ingen hitt!

2009-11-18 @ 20:06:31
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0