Att blogga på jobbet, dock utan internet

Idag åkte jag med min kära man till jobbet. Det är så fruktansvärt mysigt när vi åker tillsammans. Det är mörkt, och vi lyssnar på Rix Morgon Zoo. Vi skrattar tillsammans åt deras konstiga grejer som dom har för sig.

Sen avslutas resan med att Anders lämnar av mig och vi pussas hejdå, körförsiktigt, ha en bra dag, tack för skjussen, syns sen och älskar dig.

Varje morgon ser exakt likadan ut, och jag gillart. Det är det absolut bästa när Anders slutar 16.30.

 Idag efter jobbet så ska vi åka via Gnesta, så jag kan hämta ut mitt paket från Adlibris.se. Det kom dit den 6 oktober, och den 8 oktober fick jag en påminnelse... Hmm okej, har dom bråttom att bli av med de eller?

Det kanske inte ens ligger kvar. Men det borde det ju göra tycker jag. Vi ska iallafall åka dit och se. Sen ska vi hem och gå ut med hunden, laga mat, kolla på Färgan 3 och sen lägga oss i sängen för att kolla på CSI och sen sova..

Så ser en vanlig vardag för oss ut. Ja eller nästan iallafall. Vi brukar ju inte åka förbi Gnesta för att hämta paket. Istället brukar vi ((Läs Anders)) elda i pannan.

Nu ska jag packa ihop datan och sen gå in och jobba =)

På återseende.

Nu är det rastdax.. Jag sitter i personalrummet och skriver.. Har bokat tid till vårdcentralen för att kolla upp knölen.. Dock fick jag inte tid förrän den 23/10.. Men men, bättre sent än aldrig.. Eller som hon sa: - Det är ju inte så att det brinner runt knutarna....


Hemma hemma hemma! Skönt! Har visserligen varit hemma ett bra tag. Har ju hunnit göra allt och börjar nu inta kvällen.
Jag har fixat om lite på min bloggsida som ni kanske ser... Jag har lagt in en heldel  reklam.. Klicka på bilderna så tjänar jag lite pengar ;)

Nu har jag icke tid o sitta här... Måste mysa lite med min underbara man och kolla på Färjan....

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Meen det var helt oplanerat besök och vi var där rätt sent, nästan vid stängningsdags och hade brått hem till simträningen. Som sagt möbelaffärerna lockar så då kan jag ju ringa dig innan:)

2009-10-12 @ 22:02:47
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Det lät som en väldigt mysig morgon. =)

2009-10-13 @ 17:52:29
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: iDdLA

vilken hemsida använder du dig av när du lagt in annonser så man tjänar pengar?=)

har tittat runt på sånna sidor men inte hittat någon bra..

2009-10-15 @ 13:46:23
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0