Underbara Helg

Wow wow wow!
Nu ä min lilla dator klar för användning igen.. Love it! Dock är det fortfarande vista på den... =/ Men men... Dessutom sitter tangenterna lite annorlunda gämnfört med den andra. Men de är väl en vanesak..


Nu e de ju söndag igen och den här helgen har tagit slut snabbare än någonsin!
Igår var min syster och mina systersöner i Södertälje. Vi bestämde att vi skulle ta oss en dejt. Sagt och gjort. En snabb sådan tyvärr. Men bättre de än att inte träffas alls.
Vi gick runt i affärer och käkade lunch på donken.. Antons val...
Efter ett par timmar va dom tvugna och gå till bussen.
Jag gick till bilen och stämplade ut parkeringen, 52 spänn för ynka 3 timmar. Surt!


Jag åkte hem till hund och man. Jag började städa lite och Anders fixade klart med hungården. Nu har det blivit tak på den också. Super fin faktiskt!

När Anders kom in så fortsatte vi o städa. Sen bestämde vi oss för att åka in till Södertälje och käka och gå på bio. Zina fick vara kvar hemma. Inne i huset.
Vi käkade planka på Cesars och sen såg vi Flickan som lekte med elden. Jag blev faktiskt en aning besviken.. Trodde den skulle vara mycket bättre. Kanske för att jag tyckte Män som hatar kvinnor va så bra...
Efter bion åkte vi hem till en glad Zina. Gick ut med henne sen somnade vi ovaggat på stubinen.

Söndagen bjöd på sovmorgon till klockan 10 ((!!!!!!)) Jeez halva dagen va som bortblåst.. Vi vaknade av att telefonen ringde. Det var mamma o pappa.. Dom undrade om vi va hemma. För dom tänkte komma förbi.
Anders gick ut med hunden, och jag tvättade och fixade frukost. EFter de så backade Anders in bilen mor vedbon, och lasta den full för att sedan köra ner den till källaren och packa ur. När vi höll på med den andra vändan kom mamma o pappa.
Dom hade med sig mat till oss ((???)) Tack! Vi fikade och sen åkte vi till Nykvarn, för där var de marknad. När vi åkt halvvägs, så började de vräka ner regn.. SKit!
Väl framme så gick vi runt i regnet. Anders köpte ett par kängor och jag köpte 5 st ramar. Men inte på marknaden utan på Jackpot =)
Sen åkte vi hem till oss, mamma o pappa lämnade oss och sen åkte dom hem.


Nu ska ja kolla på Playa Del Sol =)

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Härligt! :)

Jo helt okej.

Kram

2009-10-11 @ 22:04:55
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar den 30 november beräknas vår lilla skatt att titta ut ungefär ^^



jadu, jag minns i ärlighetens namn inte riktigt hur jag gjorde för att få reklamen på sidan men jag följde en guide på http://designadinblogg.se , där finns mkt bra tips! :)

2009-10-12 @ 00:16:24
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Mandy

Ja det är bra.Kärleken över vinner allt :) hehe jag har en likadan mini dator :) de är så bra. Ha en underbar dag!

2009-10-12 @ 08:53:21
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej på dig! Vi var faktiskt till Hedlandet i går, mycket skräp som sagt men jag hittade iaf en matta till matplatsen, äntligen! Ska åka snart igen till några möbelaffärer som vi passerade, kanske hinner vi kika in en snabbis hos dig då men det blir någon regnig dag någon helg, typ.



Gillar du inte Vista då?? Det är ju toppenbra juh!



Kraam

2009-10-12 @ 10:21:59
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0