En riktigt rolig historia!

hahaha den här historien är verkligen klockren!!

Efter en konferens satt kirurgerna i baren och drack. När de började bli onyktra kom de in på deras största triumfer.
Australensaren sa: Vi fick in en kille som klämt sig i en tryckpress. Allt som var lvar var lillfingret. Vårt lag lyckades göra en ny hand, arm och kropp. Så när han tillslut gick till jobbet var han så effektiv att han gjorde 5 personer arbetslösa.
Det är väl ingenting, sa en amerikansk kirurg. Vi hade en arbetare som fastnade i en kärnreaktor. Allt som var kvar var håret. Vi gjorde en helt ny kropp och skickade honom på arbete. Han gjorde 50 personer arbetslösa.
Den svenske kirurgen tog till orda: En dag då jag var ute kände jag lukten av en fis. Jag tog fisen till jobbet, släppte den på bordet. Vi byggde in fisen i ett rövhål, byggde skinkor, satte fast en kropp och tillslut blev det en man. Vi döpte honom till Fredrik Reinfeldt, o han har tamifan snart gjort ett helt land arbetslöst.

Hahaha! Den är bara såå bra!

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahhahahhahahhahhHHhhHHahhHHhahahHaHhhhHAHhAhaahHHHhhhhahaHaHhAHaHHhahAHAHhAhAHAHAHAHhAhAHaHAHhaHahahahhahahaHaHahhahahahAHahhhahaHahHAhahahaH tillåt mig le =DDD

2009-10-09 @ 16:07:12
Postat av: a.nniie ♥

För första gången ska jag ha en veckansblogg tävling! Vill du ha fler besökare? ANMÄL DIG REDAN NU!



Direktlänk:

http://d3liicious.blogg.se/2009/october/draft-okt-11-2009.html#comment



LYCKA TILl <3

2009-10-11 @ 19:14:23
URL: http://d3liicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0