Håll tummarna för mej. Önsla mej lycka till. Gör vad som helst för att ge mej lite tur!

Woohooo! Jag ska på "intervju".
Jag va ju på en intervju för kanske en månad sen, på en förskola i Nykvarn. Det verkade toppen bra, förutom att det bara var en 50% tjänst.
Chefen för förskolan ((som hade intervju med mig)) berättade om att det skulle öppna en ny förskola i januari. ((tror jag det var)) iallafall så rekomenderade hon mig att söka den tjänsten.
Den tjönsten kom ut bara nån vecka efter, och självklart sökte jag den.
Den 22 oktober va de sista ansökningsdatumet. Jag hade inte hört nånting och tänkte inte mer på de. Förrän idag när en kollega frågade om jag hade sökt tjänsten.
Jag svarade att jag hade det, men inte fått nåt svar.
På rasten idag ringde min mobil. Det var hon chefen som ringde. Hon sa att hon ville träffa mig, men att den här gången skulle de inte bli nån längre intervju eftersom vi nyligen träffades.
Så på måndag klockan 14.00 ska jag träffa henne igen.

Det ska bli super kul. Och den här gången kommer jag förmodligen inte vara nervös heller. För nu vet jag ju vem hon är också.
DOCK skulle hon ha en annan intervju innan mig... MEN dom skulle anställa 4 st. Dessutom hade dom sökt förskolelärare, och jag e ju bara barnskötare, och ändå ville hon träffa mig IGEN =) =)

Så håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: jouline

ja men den va slut där =(

2009-10-29 @ 20:17:30
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte bara barnskötare...Du Är barnskötare.

2009-10-29 @ 21:55:30
Postat av: Marina

Hej hej!

Tack, det e jag som tagit bilden och redigerat den :-). Jo det e väl okej, har vart sjuk nu i över en vecka men förhoppningsvis vänder det och blir bättre. Hur är det själv???

Kram

2009-10-29 @ 22:05:48
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallo :)

Jo ang min header, jag skrev "bloggmallar" eller "designmallar" och då kom det upp en sida (blogghjälp, du kan gå in där längst ner på min blogg) där man enkelt (gratis) kunde kopiera koder och få en helt ny design!

Ha en bra kväll!

2009-10-30 @ 20:47:40
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Sandra! Är ny på din blogg och upptäckte den för första gången idag. Nu menar jag verkligen inte att vara taskig! Men först när jag kom till din blogg tänkte jag kryssa bort den för jag tyckte din design var tråkig, men sedan tänkte jag att jag "ger den en chans" och läser den ändå. Tur det, för din blogg är faktiskt kanon!



Så det jag vill säga med det här är att din blogg design inte håller samma höga klass som din blogg gör! Ett litet tips bara.



Men som sagt, jag menar inget taskigt. Bara ett litet tips :-) Din bloggdesign ÄR fin! Men den kanske inte intresserar en någon som kanske råkar "halka" in på bloggen.



MVH Amanda :-)

2009-11-01 @ 09:05:46
URL: http://grovy.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

Jag håller tummarna för dig och önskar dig all lycka till!



Ha det bra! =))

2009-11-01 @ 12:11:07
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0