Mycket märklig 2 års dag...


Idag hände något mycket märkligt...

Jag och Anders har varit tillsammans i 2 år idag. Med det ville jag överraska honom på jobbet. Så igår fixade jag så han skulle få blomogram på jobbet.
Självklart hade jag i min åtanke att han skulle skämmas inför jobbarkompisarna. Men och? De e ju inte mitt problem.

Hela dagen idag har jag gått och väntat på att iallafall få ett Tack.sms. Jag fick ingenting. Jaja de kommer väl snart tänkte jag. Och kunde inte lägga ner nån större energi på de.

Jag höll på och fixa lite med diverse saker på jobbet, då en flicka säger: - Det är nån där som vill in.

Jag gick och öppna.

Där stod en man i kostym. I handen höll han en bukett blommor. -Blommogram till Sandra Sjöberg, sa han.

Öhh ja, det är jag sa jag lite smått förvirrad.

Tankarna snurrade och jag var tok förvirard. Jag trodde ju såklart att budet som jag skickade till Anders hade kommit fel, och kommit till mej.

Men dröm om min förvåning, när jag hade fått blommogram av Anders.

Då kom nästa tanke. Ahaa han hade glömt de, och kom på de nu när han fått mina blommor..

Jag ringde upp honom för och tacka så mycket.

Jag sa:  - Jag har fått blombud =)

Anders: - jaså hardu, så bra att dom kom fram.

Jag: - Jaa.. Har du kanske också fått nåt?

Anders: - Va? Nej vadå, vad skulle de vara?

Samtidigt ringde hans jobbtelefon, och vi va tvungna och lägga på.

Jag fick ett sms efter ett tag där han undrade vad jag menar. Jag svarde att han får vänta en stund till..

Kvart över 3 skulle han dra till tandläkaren. Och då had ehan fortfarande inte fått mitt blombud som jag beställt. Jag började bli en aning irriterad och förundrad vart dom förbannade blommorna tagit vägen.
Jag ringde numret som stod på dom blommorna som jag hade fått. Han gav mej ett annat och tillslut kom jag fram till dom som skulle buda ut dom.

Jag berättade som det var, att han redan gått från jobbet. Och hon blev lika frågande som jag. Jag sa att dom får väl lämna blommorna till Anders jobbarkompis.
Jag fick ringa till honom och be honom sätta blommorna i vatten så dom är fina tills imorn. Hoppas bara han kom ihåg det....

När jag berättade för Anders att jag också hade skickat blomogram blev han också förvånad...
Nu blev ju hela grejen med blombud förstört för min del... Men men.. I juni har vi ju varit gifta i 1 år =)

Tack Älskling! Jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: becka

vad irreterande, men de e ju i princip tanken som räknas :D hehe

2009-10-28 @ 00:58:48
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: jennie

Grattis till det andra året :)

2009-10-28 @ 08:44:24
URL: http://jenkom.blogspot.com/
Postat av: Marcus

Cool blogg! :D

2009-10-28 @ 16:51:52
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: becka

svar : vad bra ! ;)

2009-10-28 @ 20:07:34
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANK

Tack för din fina kommentar :-) Nu finns nya inlägg publicerade i form av träningstips, tävling och dagens outfit :-) Ha en fin onsdagskväll! PS. din vovve är också jättesöt!!

2009-10-28 @ 22:17:20
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: jouline

Grattis till er :) har också vart med om nästan samma sak när jag beställde blommogram.



Vill du vara med i min tävling? då tycker jag att du ska skynda dig, tävla om en hårprodukt. Avslutas 30/10 Du finner tävlingen i inlägget som heter TÄVLING

2009-10-29 @ 00:26:18
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0