Mys framför brasan

Goddagens!

Idag gick jag upp samtidigt som Anders. Jag började med att plcoka ur diskmaskinen medans jag bryggde kaffe. När jag druckit ur mitt kaffe, så gick jag ner och startade en tvättmaskin.. Dock glömde jag Anders jeans... =/ Efter de så vek jag tvätten som redan hängde. Sen startade jag brasan och satte mig här i soffan med datan i knät. Åhh det är så mysigt med brasan tycker jag! Eller brasa o brasa... De e ju en vedkamin...

Jag har tänkt att jag ska kolla på Svenska Hollywoodfruar... Jag har bara set avsnitt 1 & 2...

Det är vad jag ska göra idag... Jag ska se om jag kanske ska ut p¨å tomten och fota lite fina höstbilder... Nu ska jag ner och hänga tvätten...

Hoppas ni får en bra dag!

Btw, har ni sett att jag bytt ut signaturen där nere =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0