Söndags shopping med min man!

Shopping shopping shopping! Med älsklingen faktiskt =)

Vi har varit på Hedlandet och fyndat lite kläder. Skoj skoj.. Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag har gjort idag. Och det bästa är att dagen inte är slut än ;)
Efter Hedlandet åkte vi till Börsen.. En VI- butik som har mer än bara mat.. Det är riktigt skoj och gå omkring där och kolla på allt som finns =)

Det här köpte jag idag...

En mammaklänning.. Jag är INTE gravid! Men tycker att den är riktigt fin!

Haha =)

Ett par röda snowjoggings. Grymt snygga! =) haha 80-talet är tillbaka =) Jag tror att alla hade såna när man var liten.. Syrran min, hon har kvar sina sen dess! Coolt!

En kofta och ett par raggsockor, overknee med rosetter =)

Frimärken och 1 kg godis =)

Zina fick en likadan matskål som Doris.. Dock ett par storlekar större =)

Hårfärg, shampoo och balsam som luktade super fräscht!

Det var nog allt jag har handlat...
Anders köpte ett par t-shirtar, regnställ och ett lakan till sängen och 1 kg godis =)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Funderar på att åka dit, kanske redan nästa helg, det är ju på tok för långt till Ullared!



Kraam

2009-10-04 @ 17:19:30
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0