Vi bor i skogen...

Nästan... Vi bor i ett litet mini samhälle som är mindre än Ösmo...  Bara de säger säg självt hur litet det är... ´
Det finns massor av olika gjur här..
Inne har vi en sjuhelvetes massa getingar! Ja, det är sant.. Vi tror att dom kommit in via ventilen på kattens toa.... Dom är sega nu. Fruktansvärt sega! Dom kryper runt på golvet och gör ingenting....
Men det gör jag. Jag slår ihjäl dom med flugsmällaren..

Och  då kan man slappna va =) Jag tycker ju inte om getingar speciellt mycket.. Men mest är jag rädd att hunden elller katten ska ta dom..

En annan sak vi har är rådjur..
Japp.
Imorse när jag skulle fixa frukkost, så tittade jag ut genom altanen, mot poolen, och där står ett rådjur och käkar. Jag blev alldeles paff.. Sen lalla den rund där och hade inte alls bråtton. Inte verkade den rädd heller. Jag knacka på fönstret och tog i handtaget, men den bara titta på mej som om jag aldrig hade sett ett rådjur där.. Och det hade jag ju faktiskt inte.
Den hade horn som va ca 2 dm långa. Och stora fina ögon..

En aning dålig bild, då jag använde mobilen.. Men jag övervägde faktiskt o hämta systemkameran. Men trodde inte jag skulle hinna...=/

Idag har det varit en bra dag på jobbet. Jag har skrattat och skrattat och skrattat. Åt allt o ingenting. Jag har bara kunnatbörja gapskratta när som helst..
Kul kul! =) Så imorn lär jag ha träningsverk i kinderna...

Igpr färgade jag håret. Samma färg som vanligt. Men den här gången har ALLA sett det och sagt att det va fint. Men jag förstår inte varför alla sett de nu. De är ju ingen skillnad nu mot andra gånger...


Jahapp... Jaa juste det. Jag och Fredrik byggde en borg idag av kaplastavar =)
Dock va vi skiträdda att nåt avbarnen skulle ha sönder den, så vi sa åt dom att va en bit ifrån... Till en början va de jag och 3 barn där, men sen när Fredrik kom så drog dom, och när vi höll på o bygga i slutkampen, så va alla barnen där...
BTW Fredrik gjorde sin första fläta idag =) Grattis till de! Nu kan du ju fläta Elises hår = )




FInfint va?? Ja kanske ska satsa på o bli arkitekt iställer =)

 

Nu ska jag njuta med min man av att det är fredag! Och jag jobbar inte nästa gång förrän tisdag alt.onsdag...


Kommentarer
Postat av: Marina

Ni har inget getingbo på något ställe i huset då???

Det hade vi när vi bodde i hus, då hade vi ett getingbo på vinden som var lika stor som en jätte badboll.

2009-10-17 @ 00:05:48
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha xD "Sen när Fredrik kom så drog dom". Haha ingen orkar med mig :P Jag flätade faktiskt Elises hår samma kväll. Mindre lyckad än den jag gjorde på dagen men iaf :P Tack :D

2009-10-17 @ 10:39:26
Postat av: Sara_

2009-10-17 @ 17:44:25
Postat av: Sara

Jätte fint!

2009-10-17 @ 17:45:24
URL: http://flikkairosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0