Att sitta på nålar...

Hör och häpna, men JAG har gjort lasnage idag =) Och de bästa va att den blev SUPER god! Iaf tyckte min man det.. Jag åt bara lite lite mini portion..

Efter maten fick Anders ett ryck, och fick för sig att han skulle åka inlines med Zina... Jeeez! Ingen mobil har han med sig heller.
Jag tog reda på så mycket fakta jag kunde om vart han skulle åka, vilket håll och hur länge han blir borta..
Vi ((läs Jag)) kom fram till att jag ska ut och leta efter honom om han inte kommit hem inom 1 timme...

Så nu sitter jag som på nålar, och undrar hur de går. Hade jag mått bra hade jag tagit min finfina cykel och åkt med.. Men men..

Jag hoppas de går bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0