Fördelning av matlådor

Igår åt ju vi som sagt lassange...

Efter maten så gjorde jag iordning 2 matlådor.. 1 till mej och 1 till Anders..

Efter ett tag ((när han sett matlådorna)) så kommer han fram till mej:


Anders: Du skojar väl om fördelningen av matlådorna?

Jag: Nä vadå?

Anders: Menar du att jag ska bli fet, och du bli smalare?

Jag: Vadå? Jag äter ju inte lika mycket som dej.

Anders: Nä, men de där lilla kan du ju inte bli mätt på. De e ju inte ens en halv Billys panpizza!

Jag ville ju bara vara snäll och se till så han blev mätt... Btw, så har jag inte ens ätit min ännu..


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv. Ja det skall bli riktigt roligt :)

Ja han är bäst! Blev så glad för den presenten. skulle åkt i somras men det blev inte riktigt så så nu blir det en höstresa istället :)

Förresten, helt okej indelning med maten haha

2009-09-02 @ 15:07:47
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Det där känner jag igen! Min gubbe brukar också klaga på fördelningen och att jag gör honom fet! ;D

2009-09-03 @ 12:16:06
URL: http://eltandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0