Idiot internet!

jag satt vid datorn, och helt plötsligt stängdes den av.. Jaha? vadan? Blev de strömavbrott nu eller.. Nej de blev de inte... Va faan!
Efter att startat upp datan igen så fungerade inte mitt internet.. KUL!
Ivanligafall sitte jag i vardagsrummet och har trådlöst internet. Men nej.
Efter att prövat 1000 olika saker så fick jag ge upp och sätta mej vid anders datator.. Stattionär på övervåningen.. Kul! Nej!

Så efter ytterligare 100 olika prövningar så fick jag ge upp. Jag fick koppla om intenet så den inte längre blev trådlös.
Jag känner mej fast!
Men nu har jag iaf MIN dator. Men får lov och sitta i gästrummet på övervåningen.
Inte kul!

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

HEHE OKEJ =)



Allt bra annars då ?



du skulle inte vilja vara snäll å rösta på mej allt finns i det senaste inlägget !

2009-09-02 @ 14:10:15
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0