Nu design. De behöver INTE vara så allvarligt på sitt bröllop. Se på mej =)

Wooohooo!
Äntligen klar!!

Jag har hållt på istortsett hela dagen idag med att ändra min blogg =)
Men nu är jag nöjd för ett tag..
Jag har gjort om headern, gjort sidan bredare och ändrat lite färger...

Ser den konstig ut så får ni gärna säga till.. Designerna kan ju se annorlunda ut från dator till dator.. Eller hur Yvonne ;)

De e en sak jag inte har lyckats ändra... Visserligen har jag inte lagt ner sån energi på o lösa de heller.. Men de e hur man ändrar texten där nere där det står Permalink, Dagboken, Lätta ditt hjärta och Trackbacks...
Nån som vet så får ni gärna berätta =)

En bild som jag skarpt gillar är den här

De va på våran bröllopsdag.. Min klänning va såååå skitig, den va inte ens vit längre.. Men bara för att man gifter sig så tycker inte jag att allt behöver vara SÅ allvarligt.. Jag hade kul och va som jag brukar.. Dvs vild, galen och glad...
Jag bjuder på de =)


Kommentarer
Postat av: - H*

- haha cool pic !

2009-09-03 @ 15:40:32
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Yvonne

He, he, ja så är det juh, den som inte uppdaterar sin dator regelbundet kan heller inte se hur man slitit sitt hår med sin bloggdesign! Hoppas du gjort det i dag nu så du kan se vad jag gamla människan slitit med!



I stilmallen där det står /** 'Posted by' txt **/ och vid

.entrymeta a { color: #000; }

.entrymeta a:hover { color: #000; }

där ändrar du färgen.



Tänk vad jag kan! =)

2009-09-03 @ 16:47:02
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0