Svamp =)

Igår va vi ute i skogen i 2 timmar.. De är verkligen superskönt och traska omkring där.
Dessutom där vi va igår, är det inte vildsvinen som har tagit över skogen, och det tycker jag är skönt. Man känner sig lixom lite tryggare och gå där.
På andra ställen där vi har varit har man bara sett rötter och skit där dom har bulltat upp..

Vi hittade lite svamp, men än verkar de vara lite för tidigt för trattisarna.. Vi hittade hur mycket som helst, men som va på tok för smått att plocka..
Vi hittade iaf 4 l. Och de räcker gott och väl, eftersom det är så otroligt tråkigt och rensa...
Jag fick rensa all svamp själv, eftersom Anders klippte och krattade gräset. Jag erbjöd mej 1000 gånger och byta, men han sa att han hellre kunde klippa gräset 2 gånger till för och slippa rensa...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha, jag förstår Anders att han hellre skulle klippa gräset några ggr om med tanke på att det där va ju inte lite svamp å rensa, och finns de nå tråkigare? =)

2009-09-08 @ 21:49:18
Postat av: Maria

Tack för ditt svar! Det kändes bra att läsa. Ja, Melvins inskolning gick jätte bra utan en enda tår. Men nu blir han alldeles förstörd. Men när man hämtar honom säger fröknarna att han varit glad.

Är du barnskötare?

Ha en bra dag!!

2009-09-09 @ 09:20:27
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Design-utlottning pågår just nu. Välkommen att delta!

2009-09-09 @ 14:59:15
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0