Dagen blev inte som ja hade tänkt de.. Men de blev lite shopping :D

Idag har varit en bra dag.. Dock har ja inte hunnit med allt som jag hade tänkt..

Jag skulle ju åka till Gnesta och hämta 30 kg hundmat som hade kommit till posten, samt köta 10 kg kattsand..

Jag åkte hemifrån vid 12.15 kanske.. Kom till Gnesta och då va klockan 12.45. Perfekt tänkte jag, då hinner ja fixa mina buskar och köra in ved...

Jag gick in på posten och de va kolsvart där... Va fan tänkte ja... Och gick in. Där stod de en lapp...

"Nya tider from april.
 Mån-fre 8- 10.15 15-18"

SKIT! Allt gick heöt plötsligt emot mig... Hur skulle ja fördriva tiden i 2 timmar? Jag gick in på eurostore och gick och tittade på allt... Jag fick med mig en del saker därifrån...


En mjölkflaska.. Känns mycket roligare och ta fram den istället för ett fult tetrapack :)




Vinäger, olja, salt och peppar set..


En vad jag tycker, super snygg kaffe bruk. Nu slipper ja ha min rosablommiga plåtburk..

Efter ha fördrivit tiden där, åkte jag till loppisen som jag länge velat gå på... Dock fanns det bara skit... Känslan o vara där inne kändes smutsig.. Och rörigt..
Jag gick runt där endast för att fördriva tiden...

Sen åkte jag till bolaget... Jaa hör o häpna.. Men ja fick såna vårkänslor av solen, så jag ville köpa mig nåt gott :)

Och gott blev de :)

Sen efter bolagstrippen åkte jag till Granngården där jag skulle köpa kattsand...

Det blev även ett nytt koppel till Zina.. Dom hade glömt och ta bort gamla priset på 75 kr. Så istället för 119 kr fick ja de för 75 kr :)


Zina fick även mer godis :) Dom passar perfekt till hennes aktiveringsboll :D


Doris fick ny kattsand... Lavender :)

Efter Granngården va klockan 14.40... Så jag begav mig till posten och pratade med min kollega i telefon :)

När klockan va 15 hämtade ja äntligen ut mitt paket.. Jeeez vad de va tungt! Jag trodde att de skulle va 2 säcka med 15 kg i varje, men de va nerpackat i 1 kartong... Men ja hade ju lite muskler kvar så ja lyfte in den i bilen, och där står den fortfarande kvar...

När jag kom hem fixade ja lite inne, sen begav ja mig ut för o fixa mina buskar... Jag hade köpt 8 st buskstöd på Granngården... Men dom funkade inte så värst bra..
När Anders kom hem stod ja fortfarande och snoppa av buskarna... Han började kratta hela gräsmattan, så vi kunde ha på mossdödarmedlet...
Nu kommer de förmodligen sluta med att vi inte har nån gräsmatta kvar, då hela gräsmattan hade blivit en mossmatta....

Nu har vi ätit pommes o löfbiff me beasås.. Nu ska vi kolla på ny Wallanderfilmen :D

Imorn blir de till o försöka flytta växthuset.. Spännande..

Kommentarer
Postat av: nella

Hej! Tänkte bara fråga om du kan gå in på min blogg & skriva vad du tycker om mina nya skor i senaste inlägget? Skulle vara jätte gulligt :)

2010-04-17 @ 09:50:06
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag bara ÄLSKAR mjölkflaskan!! =D

2010-04-17 @ 21:50:18
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0