Drömmar och nakenbilder

Inatt ghar jag vaknat tusentalsgånger... Jag har drömt.. Drömt, drömt och drömt... Jag har 'ven haft en hudundrande magvärk.. Har lixom inte kunnat vända mej om i s'ngen utan att pipit till...
Jag har även drömt att jag hade löss.. Hua!
Dom sprang omkring uppe på skallen och härjade gärnet....

Nu ska jag snart åka och jobba... :)

När ja kollade på min iphone så såg jag att Ingela hade skrvit i min logg... Jag kastade mej på datorn och hoppade innerligt att hon skulle vara inne på msn..
Det var hon.
Hon hann precis o skrvia att hennes tid tog slut om 54 sekunder och att hon saknar mej massor :)

Men hon har det bra.. Hoppas ja iaf... Jag har kollat på bilderna från hennes fejja, och de ser ut som hon har de underbart!

På bilden nedanför är vi inte alltför gamla.... Nakenbilder... Hmm... :)

Men bilden breve är vi betydligt äldre och visare... Iaf äldre :D


Nu måste jag vberkligen rusa så jag hinner ut med Zina innan :D

Seee yaa!

Kommentarer
Postat av: nella

Hej! Hur är det med dig idag? :)

2010-04-07 @ 11:29:46
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Fy Fabian va orättvist :(

2010-04-07 @ 11:48:04
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0