Nån gick in geonom dörren...

Jätte märklig känsla idag när jag vaknade 25 minuter senare än jag skulle gått upp.
Irra omkring utanförsovrummet innan ja fick opå mej diverse kläder. Sen in på toan och fixa mej. Irra lite till då jag hade tänt lampan.
Zina låg inte utanför som hon brukar. Hmm konstigt. Jag va helt säker på att Anders hade åkt.
När jag va klar och skulle precis ta mej ner för trappan så hörde jag hur nån klev innanför dörren.

Hjälp! Jag blev livrädd och undrade sbabbt varför Zina inte skällde...

Men då hörde jag att det bara va Anders som kom in från morgonpromenaden.

Men hua så läskigt de hade varit om de va nån okänd människa som klampat in här hemma....


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jamen hua! Det har faktiskt hänt mig en gång - hmm, kanske jag ska ta o skriva ett blogginlägg om det nångång =)

2010-04-08 @ 18:25:03
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0