Snö, regn, snö, regn

Hmm tror inte jag har bloggat nåt från datan idag.. Så ja tänkte ta och skriva ett kort inlägg :D

Min rygg är så otroligt mycket bättre idag! Jag har nästan inte ont alls... Underbart! Jag kan inte ens tänka mej smärtan jag hade igår o framförallt inte i förrgår...
Men de gäller ju o inte bli över "övervågad".

Jag har inte gått med Zina tex. Eller vi va ute på tomten i 1 timme på dan så hon fick luftas.. Men ja e rädd för att hon ska rycka till, så ja rycker till..
De jänns lixom som att ja bara väntar på ett knyck och de blir tillbaka till igår...

Nu ikväll kom Botte förbi. De va skoj! De va typ ähum nyår jag träffade honom sist. Han hade lämnat av sin syster i Mariefred och komförbi efter de och drack kaffe och käkade glass... :)


Imorn kommer de 40 kubik ved hit.. Så vi vet vad vi har o göra på kvällarna den närmsta tiden...

Jag skulle så himla gärna vilja åka in till Äntligen Hemma mässan i helgen.. Men de får bli nån annan gång..
Anders prata om vi skulle till Sydpoolen och bubbla i varmvatten.. Men vi får se.. Helgerna är ju så himla korta. Och på söndag kanske mamma o pappa kommer hit :D

Nu ska jag kolla runt lite i cybervärlden och fortsätta äta mina dillchips :D

Vad gör ni en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0