Underbar dag!

Idag va ja på besök hos Carola. Vi kollade på hennes lådor och växthus och dyl.
Superfint!

EFter de satt vi och fikade och pladdrade massor! hihi... Så mysigt!

Jag fick MASSOR av luktärtsförn av henne.. Dom kommer förmodligen bli planterade vid vårat döda träd.. Jag fick även chilifrön.. Mina som jag hade planterat drunknade... Ja rågade förmodligen vattna ihjäl dom...

Jag fick även 6 st superfina cocktail liknande glas. Toppen fina!


Väldigt enkla och bara sååå fina!

TACK CAROLA!
Ävem massa tack för en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

svar: ja d e skit kul! =)

2010-04-13 @ 09:05:17
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0