Underbara helg med familjemys!

Helgen försvann i en rysande fart! Fart tog den vägen egentligen?
Ilördags va svärföräldrarna här.. Anders och hans pappa hjälptes åt och flytta bak växthuset. Det blev grymt bra! Vi la även markduk under stenplattorna. Skönt! De finns ju tillräckligt med ogräs o rensa..
Det blev iaf super bra! Och jag är evigt tacksam!


Igår va en helt underbar dag! Klockan ringde 6.50.. Både jag och Anders kände inte alls för o gå upp.. Anders kände nog minst för o gå upp med tanke på att han skulle jobba....
Vi gick iaf upp. Han gick ut med Zina och jag fixade mej och kokade kaffe. Sen bar de iväg till Eskilstuna.. Jag lämnade av älsk där, och begav mig sedan mot Ösmo.
Där käkade jag frukost hos mamma o pappa.
Jag och mamma begav oss till plantshopen.. SVINDYRT! Men ändå köpte ja 2 påsar med tagetesfrön.. Sen skjussa jag hem mamma igen och begav mig vidare till Nynäs till min syster.
Jag skulle hjälpa henne och gräva bort ett gäng rosenbuskar...
Men innan vi började med de, så åkte vi runt i smånutiker och sen ut på Lövhagen och fikade svindyrt fika.
Efter de så åkte vi till Coop.. Jag tyckte de kändes skitskumt och åka omkring på Ericssons gamla place.

Där inne handlade vi diverse grejer... När ja skulle betala gick de på närmare 700 kr.. För vad? INgen aning egentligen.. Men men..
Jag köpte bla gräsfrön...
Även Bobbys schampoo och balsam

Dom luktade gott, men om de är så speciellt bra, vette tusan...

När vi skulle åka från Coop, åkte vi förbi ett hus som de rök som tusan från... Grannen sprang med brandsläckare och barnen i tonåren ringde precis brandkåren..
Jag och Jessica åkte och lämnade bilen och tog oss sedan en promenad med Anton och hans kompis Albin, för att titta på brandbilarna..


Efter de gick vi hem till Jessica igen där vi började slita med de förbaskade rosorna... Fysifasen vilka rötter!
Jag tog med mej 3 buskar hem, som jag och Anders har grävt ner på baksidan.

Nu måste jag skynda mej och börja med maten...

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Var e' brandmännen då ;)

2010-05-03 @ 20:13:08
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0