Valborgsmässoafton 2010

Jahapp, ja då va de valborg då.. Igen... Känns som de inte va allt för länge sen de va de.. Men tydligen 1 år sen... Förra året va vi i Järna och härja.
I år blir de här hemma!

Underbara Jonas & Johanna kommer hit och käkar och dricker lite.. Björn kanske också skulle komma...

Jag tycker att det är konstigt att man ska jobba idag.. De e ju afton... Man jobbar ju varken julafton eller midsommarafton...

Mina vänner i Uppis ska såklart festa heeeela dagen. Jag läste på Hannas blogg att dom skulle korka upp vid 12 tiden.... Så när brasan tänds här, vilket är 19.30, då har hela uppsala däckat... hahaha
Men inte mina vänner.. Dom e ju eliten :D


Bild lånad härifrån

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett tips!

Vill du sen en nystartad blogg om tv? Besök då http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad det ska stå om i bloggen.

2010-04-30 @ 16:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0