1 års kalas och antikt skrivbord

Idag har vi varit på 1 års kalas.
Där serverades de god mat och tårta!

Nu är vi hemma igen och Anders har klippt klart gräset. Jag har startat den sista maskinen tvätt och ska snart gå ner och hänga upp den.
Imorn är både jag och Anders lediga! Han måste köra mej till sjukhuset, då jag fick en kallelse dit. Jag får inte köra bil efteråt då dom ska droppa de förbannade dropparna igen... :(



Jag har ett fasligt sug att tatuera mig! Jag vill göra de nu nu nu!!!
Jag vill även börja med renoveringen av matrum och vardagsrum! Nu nu nu! De ska bli vitt vitt vitt! Underbart underbart underbart! Kommer de bli!

Jag är även på jakt efter ett antikt skrivbord.

Bild

Ett sådant ungefär... Men de gör inget om de inte råkar vara vitt... Bara de går att måla..
Nån som vet nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0