Anton 6 år

Man kan nog säga att Anton inte kunde somna igår.. Han gick och la sig straxt efter 21, men låg vaken till ca 22..
Imorse har han varit vaken sen 6, och frågat när vi ska komma och sjunga för honom.

8.15 vaknade jag av att syrran kom in och väckte mig.
Jag klädde på mig medans hon fixade frukorst på sängen till Anton.


Medans vi höll på att fixa iordning allt, så ropade Anton säkerligen 10 gånger. Varje gång frågade han när vi ska komma.. :)
haha Jessica svarade att det var mittinatten och att han skulle somna om.

Han somnade såklart inte om...


En förväntansfull 6 åring..



Han fick en radiostyrd helikopter..


Av mig och Anders fick han en brandhelikopter i lego...

Anton älskar lego! Han fick massa sånt! Synd bara att det ska vara sä jäkla dyrt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0