Dax att boka tid :)

Snacka om sjusovare!
Jag fattar inte hur jag ska komma upp sen när jag börjar jobba igen...

Imorse vaknade jah vid 6. Då hade Anders försovit sig och flög upp ur sängen. Jag kunde verkligen inte somna om. Jag låg och lyssnade på grannes hundar, som skäller konstant! Han är jahare, o hans jakthundar här ute i deras hundgård dygnet runt. När jag hade legat och lyssnat på dom en bra stund, så sätter tuppen igång. Den galer. Säkert 2000 gånger.
Då drog jag täcket över huvudet och somnar om.
Jag vaknade vid halv 10. Då höll Doris på att krafsa på dörren till klädkammaren.... Då gick jag upp.

Idag ska jag ringa för att boka tid tid till att göra min naglar! Som jag har tjatat! ;) Men jag tycker att det är så galet dyrt! 750 kr för gelé, 60 kr tillkommer om man vill ha franskt. Ja tycker de är lite fult gjort.
Dessutom vet jag inte om hon är bra heller. Jag har ju aldrig gjort där, och jag vet inte heller nån som har gjort där....
Ja ja, det återstår att se... ;)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0