Den vita gelén ville sammarbeta

Jag försökte mej ju på att fixa mina naglar igår..
MEN!
Det gick inte alls bra. Eller själva arbetet gick över förväntans bra.
Då jag är högerhänt och inte alls trodde att de skulle gå att arbeta med vänster. Jag blev djupt imponerad av mig själv!
Resultatet blev dock en mardröm. Eller egentligen är de inte så farligt.. De kunde ju blivit värre.
Den vita gelén ville inte alls gifta sig med den gamla. Tydligen är de väldigt svårt att få 2 olika märken att passa ihop.
Men så småningom så ska jag ta bort allt och göra helt själv. Med "mina egna" märken.

Iaf. eftersom inte den vita gelén ville sammarbeta med den gamla, så fick jag helt enkelt ta att styra upp det med vanlig vit franskmanikyr lack.
Dock är de som vanligt när jag precis satt på nytt nagellack. Jag kommer på 1000 saker jag verkligem måste göra just precis då! Innan lacket ens torkat. Idag var inget undantag.
Så jag råkade skrapa i lite... Men en annan dag (imorn?) så ska jag ta bort lacket och måla om. Och INTE göra 1000 andra grejer innan de torkat!
Dessutom blev de lixom randigt efter penseln :(

Men men, övning ger färdighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0