Jag är taggad!

Jag väntar just nu på att min man ska ringa och säga att han åker från jobbet. Jag ska då illakvickt hoppa i promenadskorna och gå långt jag hinner tills han kommer.
Det tar ungefär 45 minuter för honom att åka hem. På den tiden hinner jag gå långt.
Nackdelen är att det knappt finns nån väggren att gå i och de är dessutom en rätt trafikerad väg.
Men men de som inte dödar härdar. Eller vad är det man brukar säga?

Jag har redan skurit upp köttbullarna som är de bästa promenadgodiset. :)

Jag är taggad!

Nu väntar jag bara på att relefonen ska ringa.

Jag orkar dock inte ta med mig kameran. Men iphonen följer såklart med :D

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha jag vet inte. Måste vara något sånt. tror hon säger pissmarta grejer ba.. Hahahaha. Åhh.

2010-08-05 @ 18:22:09
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: R O R A . S E

Heja! :)

2010-08-07 @ 01:25:06
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0