Jag längtar INTE tills man ska ställa om klockan

Det känns så himla surt att behöva gå upp, när man vet att sin älskling ligger kavr i en varm säng...
It sucks!

Nu ska jag snart åka till jobbet.. När väckarklockan hade ringt idag så trodde jag att jag gick i sömnen... De kändes inte mänskligt att gå upp så tiigt.
Anders frågade mej vart jag skulle. Då svarade jag att klockan redan är 05.20...

Fy sicket trist väder de är... Jag längtar INTE tills man ska ställa om klockan. När ska man göra det?

Jag har förövrigt fortfarande ont i huvudet.... Och eftersom jag blev så sur igår på att labbet hade stängt så sket jag i alvedon. Fast egentligen va de för att man va tvungen att ta nrlapp för alvedon.
De orkade jag inte med!

Nu ska ja ut i hundgården och lämna ZInas mat och vatten...

Kommentarer
Postat av: marre

jotack, jag trivs som fisken i vattnet :P

2010-08-24 @ 09:24:56
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0