Kallelse till Nyköping!

Jahapp då var de tydligen dax igen att börja flänga till läkaren...
Jag fick en kallelse idag att jag ska vara där på måndag. Skit!
Då har vi APT på jobbet, på kvällen, men ja kommer inte kunna köra bil. Eller jag får inte köra bil då, eftersom jag kommer få droppar i ögonen... IGEN!
Ekorrehjul!


Hoppas att det är en bra läkare! En ny.. Igen, då vi flyttat till ett annat län, dessutom hade ju min gamla läkare flyttat till England :( Synd. Jag gillade henne! Hon var verkligen superbra!

Fy vad skönt de va att gå och lägga sig tidigt igår. Dock somnade vi ändå inte förrän 22. Men då brukar vi ivanligafall gå o lägga oss..
Ikväll blir de också en tidig kväll. Som tur är så börjar jag inte förrän 8.30 imorn :D

Nu ska jag börja med maten så den är klar tills min älskling kommer hem. Hoppas att de inte börjar att regna. Jag fick en vansinnig lust att gå ut i skogen och slåss med mygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0