"Lite" godis vi har här hemma... Tur att jag har svårt att gå upp i vikt :D

Man skulle lätt kunna tro att vi är 2 sockerberoende typer som bor här... Vi har godis överallt!
Våran "godislåda" i köket är proppfull!
Chipsskåpet är också överfullt. Kakkorgen, som egentligen är en brödkorg, är full...


"Chipsskåpet"


Godislådan....


En godispåse på bordet


Kakor




Dessutom har jag nyss bakat 2 pajer... En blåbärspaj och en rabarberpaj :D



Det är tur att jag har svårt att gå upp i vikt ;)

Vi äter så sällan godis och chips. Men ändå köper vi jämt hem såna onyttigheter...

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

ok wow det var värre än hur jag har det och jag ÄR sockerberoende :)

2010-08-04 @ 23:14:41
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Snurrar runt här på mer-trafik och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0