Sjukan och icke körbar

Nu sitter jag på Anders jobb. Med halvtaskig syn och icke körbar.

Nån på Anders jobb hade varit med om en mc olycka i fredags, så hade dom fullbokat o grejer, så ha va tvungen att åka hit ny ikväll och lappa ihop en bil som stod och tog plats.
Och eftersom jag inte får köra efter mitt läkarbesök idag så följde jag med. Vi hämtade bara upp Zina och proppa i oss varsin macka och nu e vi här.
Jag han nu lyckats koppla ihop iphonen med datorn så jag kan använda iphonen som uppkoppling.

;)
 

Hos läkaren då... Hur gick det där?? Som vanligt. Jag kan inte säga annat. De undersöktes. Samma som förut. Kommer få fler kalleser dit. Vet dock inte när.
Och större blev den! Egentligen båda. Men den ena blev större.

En fruktansvärt irriterande sak som hände.. Mina ögon skulle fotograferas en gång, eftersom vi bor en bit därifrån. Sen skulle jag bara springa ner till labb för att kolla mina B 12 värden igen. Vi va där nere 15.05 och då hade dom precis stängt!!!
Fruktansvärt irriterande. Jag blev så arg så jag sket i att äta fast jag var svinhungrig.
Nu måste jag till Södertälje sjukhus för att gå på labb där... Och dit vill man ju gärna INTE sätta sin fot. Jag hatar de stället...
Om min kropp inte tar upp B12 tabletterna så måste jag göra en gastrostopi. Men då får jag bli sövd. Och jag tänker INTE göra den påä Södertälje skitskukhus! 1 gång aldrig mer! Där brukar dom mer eller mindre våld för att få ner slangen i halsen.
Ja kunde inte äta på 1 vecka sist.

Medans jag var inne i mörkarum, hade Anders tråkigt med kameran och tog lite bilder på tavlorna där...

Fina? Nopp ganska fula faktiskt, men kul med lite färg i de annars så tråkiga väntrummen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0