Snart får jag åka hem!

Snart ska vi åka hem!

Underbart! Jag vill hem och lägga mej i sängen.. SOVA!

Imorn blir de en heldag på jobbet. Ute. De ska tydligen regna, tur att jag har mina nya regnkläder! Nu är det bara ett par till gummistövlar som ska inhandlas... Jag har ju "bara" 3 par ;) Dock är mina favoriter, de vanliga gröna trasiga och läcker in vatten.. Man kan nog säga att dom inte fyller sin funktion :)

Nu ska jag packa ihop och ringa mamma för att se hur det har gått med Måns, som fick ett astmafall idag :( Min lilla favorit. Min stora favorit har ju börjat i skolan nu. Han är en stor kille!


Kommentarer
Postat av: linnea isojärvi

sv: jadu .. i min ålder är skolan det värsta som finns ...

haha :(

2010-08-23 @ 21:24:39
URL: http://bbaralinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0