Upplockad gullök :D

Nu har jag och Zina varit ute på en promenad.

Väl hemma igen så såg jag att mitt växthus har gått sönder. En glasskiva har spruckit och ramlat av... :(

Jag kollade till landen hur de såg ut i dom.
I mitt kryddland växer de för fullt. De ser alldeles vildxuvet ut. Dillen är enorm, gullökens stjälkar är meterlånga, ruccolan är hur stor som helst...
Jag bestämde mig för att ta upp den färdiga gullöken. 6 st var klara :D Dom hänger nu på tork nere i jordkällaren :)



Mina paprikor är också enorma. Nu väntar jag bara på att dom ska blir gula....
När händer de egentligen?


Kommentarer
Postat av: linn foto&photoshop

Hejsan! allt bra?



Just nu visar jag på min blogg hur man lätt kan tjäna pengar OCH få fler läsare till sin blogg! Enkelt och snabbt! Är du intresserad så ska du kolla in på min blogg! :D

http://lillalinnpinn.blogg.se



Kram/Linn

2010-08-03 @ 17:43:01
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0