Shopping och bus

Igår skulle vi till Hedlandet.. Efter de fick vi ett ryck och åkte till Eskilstuna.
Där köpte jag och syrrav barsin väska :D Grymt snygg!



Jag hittade även ett par shorts!! Vilket är kors i taket! Då jag har sååå långa ben och inte tycker att det är speciellt snyggt med shorts då...
Men jag hitta ett par snygga! storlek 32!! Den här sommaren har jag gått ner i vikt! Massa! Jag kan inte ha några jeans längre =/ Men men, de blir nog bättre när jag börjar jobba igen :D



Jag hittade även en bikini....

Egentligen behöver jag ingen ny bikini, då jag har huuuur många som helst.. Men den va på rea och dessutom fin!! ¨

Inne på Vero Moda hittade jag en klänning... En stickad klänning!
 
Den kommer bli supersnygg till mina kängor som jag ska köpa... 


Bild 499 kr från Din Sko

Efter trippen till Eskilstuna, mötte vi upp Anders på Gyllene Måsen  i Strängnäs, för att äta. Alla var tokhungriga, men ingen av oss orkade laga mat...




Måns hade en cola som var lika stor som han nästan ;)


Efter donken, åkte Anton med Anders hem. Vi skulle in på Karlsson och köpa stolar till pappa. Vi skulle även fixa en sista present till Anton...
Inne på coop, hittade Måns ett par solglasögon.. Hahaha.. Han e så söt så man dör!

haha han tyckte han var störtcool..

Inne på Karlsson hittade han även

ett lagom stort bord, parasoll och stolar :D

Jag köpte även ett kastspö, masklåda och en fiskelåda till Anton i födelsedagspresent... Från Anders...
Anton blev superglad!
Så på kvällen åkte vi ner till bryggan, så han fick testa sitt nya spö.. Men meta... :)

Kommentarer
Postat av: zaida

grymt fin väska !

2010-08-11 @ 10:17:10
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0