Helt orkeslös!

Jag är rejält orkeslös efter gårdagsnattens bravader...
Igår orkade jag inte göra ett skit. Jag orkade inte ens sitta upp i soffan. Så tanken på att ens slå på datorn igår fanns inte.
Gårdagen tillbringades i soffan. Jag sov istortsett hela tiden. Dock lyckades jag hålla mej vaken mellan 20.10- 21.00 de va väl rekordet på att hålla sig vaken.

Idag mår jag mycket bättre. Känner mej fortfarande helt slut och matt i kroppen. Jag sov till 11 idag. Sen dess har jag lyckats hålla mej vaken.
Jag har fått i mej lite blåbärssoppa och smörgåsrån idag med. Känns otroligt skönt att få i sig nåt utan att de kommer upp igen!


Mat! I bakgrunden kan man skymta handspriten :D Jag har sanerat hela huset med decinfiktionssprit. Imorn blir de  en runda med klorin!

Jag släppte ut Zina på gräset så hon fick pinka. Fy satan vad kallt de va!! -13,5! De e ju därför inte luftvärmepumpen funka som den ska...
Jag måste ta mej ut i vedbon och hämta in björkved. De är helt tomt. Jag använde den sista igår när jag fick elda i lillkamin.
Snart kommer de bli kallt här inne igen. Våran värme är ställt på att den ska slå av sig vid 12 på dagarna och på igen vid 16. Eftersom de inte är nån hemma då, är de ju onödigt att all värme ska gå åt då..


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.bra att du har det bättre i varje fall,det kan ta lång tid att komma över ett fall av magsjuka...



ja men förändringen är jobbrelaterad....har insett att där jag är nu mår jag inte bra av att vara så nu ska jag börja söka nytt jobb och jag har igår pratat med chefen om det så jag hoppas jag hittar ngt nytt efter nyår (tycker det är lite dumt att börja söka nytt upp till jul så i januari börjar jag) =)

2010-12-01 @ 12:46:26
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja den där ljusstaken hade int hunnit bli dammig om den var hemma hos mig :P

2010-12-01 @ 12:54:21
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja det hoppas jag oxå =)



att spy är ju det värsta så nu ska du bara vila och njuta av att få ligga på soffan å inget göra :P

2010-12-01 @ 14:16:59
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Drick cola, det är asbra för magsjuka! Dödar bakterier :)

2010-12-01 @ 15:07:43
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0