Måla måla måla

Imorse när jag vaknade var jag helt säker på att de var söndag... Men till min stora glädje va de bara lördag! Underbart!
Jag har fortfarande lite småkänningar att de är söndag. Men banne mej de är ju L Ö R D A G!!!

Idag har jag målat och målat och målat. Jag har hållt på sen 12, och satte mej precis just nu i soffan för att njuta av lördagen!
Vi hade tänkt att vi skulle åka och hälsa på nån. Men vi kom aldrig fram till vem de skulle va. Så vi skiter i de.
Snart ska vi börja med maten. Idag blir de taco.. Som vanligt ;) Men de är såååå gott så de gör inget :)

Annars då?

Inte mycket... Jag ska snart inta penseln igen för att måla ett varv till. Soffan är iaf klar nu. Underbart! Dock hittar vi inte häftpistolen. NÅNSTANS!! Dom är helt borta! Vi ska ha 2 st. Men hittar ingen. Helt spårlöst borta.
Och eftersom dom är borta kan vi inte häfta fast de nya tyget som vi ska ha på soffan..

Men jag får väl kanske dra en sväng till Karlssons imorn och införskaffa en ny :D Kanske kan hitta en till ljuslykta ;)

Jag håller även på att måla min tallrikshylla som jag fick av mamma. Den var träfärgad och inte alls så rolig... Men nu.. Nu håller den på att bli vit ;)

Nää nu ska jag ta o göra nåt.... Mat eller måla kanske :)


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Aa Sunes Jul är helt klart bäst :D

Allt är fint med mig, hur är det själv? Kul att du hittat tillbaks till bloggen (: Hur har det gått med renoveringen?

2010-12-04 @ 16:39:06
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0