Matte A hur ska jag klara det?!

Herregud! Jag undrar verkligen vad jag har gett mej in på!!! Jag fick hem min mattebok idag som jag vann från tradera... När jag öppnade boken fick jag en klump i magen och dejavu sen ja va yngre. Vad sjutton har jag gett mej in på??!! Jag kommer aldrig klara detta!!



Jag tänkte ju att Anders kan, så att han får hjälpa mej. Men nu när han titta i boken så slog det mej att han har ju inte heller gått gymnasiet!
De kommer sluta med att jag sitter vid skolbänken varje tisdagskväll för att behöva hjälp! Jag är långt ifrån ett mattegeni och kommer förmodligen behöva all hjälp i världen för att klara detta!


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Du kommer klara det gallant! Jag har inte heller gått ut gymnasiet men jag gav mig faan på att jag skulle klara matematiken på komvux (jag har alltid hatat matte) och svisch.. nu sitter jag här och har läst ända till Matte D plus att jag läst Kemi och Fysik A och B.. hallå liksom?! :D



Finns viljan finns vägen!

2010-12-22 @ 00:16:52
URL: http://www.ballster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0