Myssöndag

God morgon!

Idag vaknade jag halv 10.. Dock gick jag ju inte och la mej förrän klockan va närmare 2.30...
När jag vaknade ringde precis hemtelefonen. Dock hade den som var i sovrummet dött så jag fick springa ner och ta den andra.
De var Anders som ringde.

Jag klädde på mej, startade kaffebryggaren och begav mej sen ut i snön för att promenera med Zina.
Men jeeeez vad de har snöat!! De slutar ju aldrig. De har snöat sen jag gick och la mej och de gör det fortfarande!
När jag skulle öpnna ytterdörren var de tungt. De hade kommit så mycket snö så man nästan var tvungen att bruka våld på dörren..
Inte riktigt kanske men inte långt ifrån.


När jag kom in igen drack jag mitt morgonkaffe och tände 4e ljuset. Mys. När kaffet var uppdrucket var det dax för dagens bestyr. Nämligen dammsugning av hela huset.
När huset var dammsuget var det dax för att få nåt i magen. Det blev gårdagens middag...
Nämligen...

rödbetssalladsmackor :D

Nu sitter jag och väntar på att min man och gran ska komma hem.
Funderar på att ge mej ut med Zina på en längre promenad.. Får se om jag gör det nu eller om jag väntar tills Anders kommer hem.
Jag började skotta ute på trappen, men då de snöar hela tiden gav jag snabbt upp när jag insåg att de var rätt lönlöst...
Jag hoppas de slutar snöa snart så jag kommer fram ordentligt till jobbet imorn...

Nu ska jag hoppa in på fejjan!

Tjing!

Rätt mycket snö.... Man ser ju knappt häcken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0